1. آنچه را که به شما علاقه دارد و/یا علایقتان را پیدا کنید

اگر واقعاً به چیزی علاقه ندارید شروع کردن یک مکالمه شرم آور است. شما از همه شنوندگان خود خود بهتر خود را انکار می کنید. به همین ترتیب، عمل نکردن، کار کردن و رفتار نکردن به روشی که واقعاً به شما علاقه دارد، شرم آور است. اگر واقعاً اهمیت ندهی، تو واقعی نخواهی بود.5 تا از سرویس های کاهش پینگ

به همین دلیل مهم است که واقعاً به کار، روابط، موفقیت، آینده خود و بقیه لیست لباسشویی اهمیت دهید. چیزهایی را در زندگی پیدا کنید که توجه شما را جلب می کند و از انجام آنها لذت می برید.

"علاقه داشتن" به کارهایی که انجام می دهید ممکن است کمی پیش پا افتاده باشد... اما حقیقت دارد. اگر واقعاً از کارهایی که انجام می‌دهید عقب نمانید، ادامه فرآیند یادگیری برای کسب مهارت‌های جدید یک کار طاقت فرسا نیست، بلکه چیزی است که فعالانه دنبال می‌کنید.

2. مهارت زندگی آگاهانه

ذهن آگاهی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های ذهنی است که می‌توانید ایجاد کنید.

من ذهن آگاهی را یک مهارت "ذهنی" می دانم، اما جنبه های زیادی از زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد. استرس را کاهش می دهد، به کاهش رنج از بسیاری از دردها و بیماری ها کمک می کند و به دلیل ارتباط ذهن-بدن-روح که ایجاد می کند، می تواند به ما کمک کند احساس سلامتی، شادی و تندرستی بهتری داشته باشیم.

به طور خلاصه، تمرکز حواس به معنای توجه شدید به کارهایی است که انجام می دهید. از آنجایی که دنیای ما یک مکان شلوغ است و 100٪ مراقب همه چیز در 24/7/364 سخت است. ذهن‌آگاهی معمولاً به فعالیت‌های خاصی تقسیم می‌شود که در آن‌ها به آنچه در زمان‌های خاص انجام می‌شود، توجه شدید می‌کنید، مانند «غذا خوردن آگاهانه».مجله خبری

این مثال کاملی از ذهن آگاهی در کل است. وقتی با هوشیاری غذا می خورید، این کار را به آرامی انجام می دهید. طعم و مزه را می پسندید. سعی کنید تشخیص دهید که چه موادی در فرآیند پخت و پز استفاده شده است، در حالی که هم به گرمای غذا روی زبان و هم به حس ترد بودن غذا توجه کنید.