تغییرات کوچک در غذایی که می خورید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

تغذیه سالم نباید کار سختی باشد. تغییرات کوچک در غذایی که انتخاب می کنید، روش طبخ و نحوه غذا خوردن می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

فیونا هانتر، متخصص تغذیه، به مناسبت جشن صدمین سالگرد Good Housekeeping، 100 نکته سریع و ساده را گردآوری کرده است - از مبادله هوشمند و روش‌های جدید برای تهیه و طبخ غذا گرفته تا وسایل هوشمندانه آشپزخانه - که خوردن یک تکه کیک را سالم‌تر می‌کند.

. میان وعده هوشمند

اگر میان وعده‌هایی که انتخاب می‌کنید سالم باشند، خوردن بین وعده‌های غذایی اشکالی ندارد. یک میان وعده خوب باید بین 100 تا 150 کالری داشته باشد و نقش مثبتی در رژیم غذایی شما داشته باشد – بنابراین سعی کنید چیزی غنی از ویتامین ها، مواد معدنی یا فیبر مانند یک مشت آجیل، چند کیک جو دوسر، ماست یا میوه تازه انتخاب کنید.بهترین ادویه ترشی

. سلامتی بهتر با پنهان کاری

برای کاهش چربی و تقویت فیبر در غذاهایی مانند اسپاگتی بولونیز یا فلفل دلمه‌ای، چرخ‌کرده بدون چربی را انتخاب کنید و مقدار آن را یک سوم کاهش دهید و در عوض آن را با یک قوطی عدس قهوه‌ای حجیم کنید. تا زمانی که مواد دیگری مانند گوجه فرنگی و پیاز را اضافه کنید، تفاوت را متوجه نخواهید شد.

. ادویه استفاده کنید

تحقیقات جدید نشان داده است که افزودن گیاهان و ادویه ها به رژیم غذایی می تواند به کاهش فشار خون و خطر بیماری قلبی و سکته کمک کند.

. کراکر برای کیک جو دوسر

کیک جو دو برابر بیشتر از کراکرهای خامه ای فیبر دارد و شاخص گلیسمی (GI) پایین تری دارد، به این معنی که آهسته تر هضم می شود و به حفظ سطح قند خون پایدار کمک می کند.بهترین نوع قهوه