مهم است که پیشرفت شخصی خود را در محل کار به حداکثر برسانید. خوشبختانه، راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای تیم و کسب و کار خود بهبود بخشید.

اتخاذ یک طرز فکر رشد برای توسعه افراد ضروری است، خواه به شکاف‌های دانش، سلامت و رفاه، تقویت مهارت‌های موجود و تغییر تعادل بین کار و زندگی شما یا حتی یادگیری چیزهای کاملاً جدید باشد.

با ارزیابی عملکرد خود شروع کنید. پس از شناسایی نقاط ضعف/چالش‌هایی که امیدوارید بهبود یابند، به فهرست زیر برای برخی از استراتژی‌های توسعه شخصی ملموس و ملموس نگاهی بیندازید. در اینجا 11 موردی وجود دارد که فکر می کنیم واقعاً کار می کنند.کلمات ترکی استانبولی

1. از شکست درس بگیرید

سعی کنید از هر برخورد شخصی که دارید چیزی بگیرید. اکثر افرادی که روزانه با آنها روبرو می شویم می توانند چیزی را به ما بیاموزند که ما می توانیم آن را در زندگی خود به کار ببریم. در ساده ترین سطح، خدمات مشتری دوستانه ای که هنگام خرید قهوه صبح دریافت کردید، احتمالا روز شما را روشن کرده است. آیا می توانید آن نگرش را در برخورد بعدی خود اعمال کنید و شخص دیگری را به طور مشابه خوشحال کنید؟ همچنین سعی کنید به روی نظرات جدید و روش های جدید انجام کارها باز باشید. شما هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است یاد بگیرید.آموزش ترکی استانبولی

2. از یک رویکرد عمیق تر استفاده کنید:

گاهی اوقات بهتر است یک چیز را عمیقاً مطالعه کنید تا اینکه چیزهای زیادی را در سطحی سطحی تر یاد بگیرید. ممکن است چند جنبه از شخصیت خود را شناسایی کرده باشید که می خواهید در برنامه توسعه شخصی خود به آنها بپردازید. تقریباً مسلم است که نمی توانید همه چیز را به یکباره به عهده بگیرید. بنابراین هر بار به یک موضوع بپردازید و زمان و منابع کافی را به آن اختصاص دهید تا بتوانید عمیق‌تر و عمیق‌تر از آنچه که در غیر این صورت می‌توانستید به آن نزدیک شوید.