در اینجا نحوه بهتر شدن در آن آمده است.

در اینجا نمونه‌ای از مطالعه‌ای است که نشان می‌دهد چگونه استراتژی‌های یادگیری می‌توانند مهم‌تر از هوشمندی خام در هنگام کسب تخصص باشند. مارسل وینمن دریافته است که افرادی که تفکرات خود را به دقت دنبال می‌کنند، در هنگام یادگیری چیزهای جدید از دیگرانی که سطح هوشی بالایی دارند، پیشی می‌گیرند. تحقیقات او نشان می دهد که از نظر توسعه تسلط، تمرکز بر نحوه درک ما حدود 15 درصد مهمتر از هوش ذاتی است.زندگی سالم

در اینجا سه ​​راه عملی برای ایجاد مهارت های یادگیری بر اساس تحقیقات وجود دارد:

به فکر کردن فکر کنید

فراشناخت برای استعداد یادگیری بسیار مهم است. روانشناسان فراشناخت را به عنوان «تفکر در مورد تفکر» تعریف می کنند و به طور کلی، فراشناخت عبارت است از بررسی بیشتر در مورد چگونگی دانستن آنچه می دانید. مسئله این است که از خود سؤالاتی بپرسیم: آیا واقعاً این ایده را دارم؟ آیا می توانم آن را برای یک دوست توضیح دهم؟ اهداف من چیست؟ آیا به دانش پیشینه بیشتری نیاز دارم؟ یا به تمرین بیشتری نیاز دارم؟

فراشناخت به راحتی به بسیاری از کارشناسان آموزش دیده می رسد. هنگامی که یک متخصص در مورد یک مشکل کار می کند، اغلب در مورد نحوه طرح مشکل بسیار فکر می کند. آنها اغلب حس خوبی دارند که آیا پاسخ آنها منطقی به نظر می رسد یا خیر.

به نظر می رسد، نکته کلیدی این است که این نوع «تفکر درباره تفکر» را به متخصصان واگذار نکنید. وقتی صحبت از یادگیری می شود، یکی از بزرگترین مسائل این است که افراد به اندازه کافی در فراشناخت شرکت نمی کنند. آنها از خود نمی پرسند که آیا واقعاً یک مهارت یا مفهوم را دریافت می کنند.اخبار جالب

پس مسئله این نیست که چیزی در یک گوش فرو رود و از گوش دیگر خارج شود. مسئله این است که افراد در خانه ساکن نیستند. آنها به خود فشار نمی آورند که واقعاً به فکر خود فکر کنند.