چگونه با انگیزه بمانیم :

کلید حفظ انگیزه و تبدیل ورزش به یک عادت، لذت بردن در حین انجام آن است. این به شما کمک می کند که از ورزش نترسید.طب سنتی و سلامتی

مانند نمونه برنامه تمرینی که در بالا نشان داده شده است، می توانید فعالیت ها را با هم ترکیب کنید و در عین حال آن را برای خود سرگرم کننده نگه دارید.

اگر می‌توانید و می‌خواهید، پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا شرکت در کلاس‌های تناسب اندام مجازی مانند یوگا یا پیلاتس، استخدام یک مربی شخصی یا انجام ورزش‌های گروهی ایده‌های خوبی برای کمک به افزایش انگیزه و لذت هستند (منبع مورد اعتماد 19).

کار کردن به صورت گروهی یا با یک دوست نیز می‌تواند به حفظ مسئولیت‌پذیری کمک کند و به شما انگیزه دهد تا به برنامه ورزشی خود ادامه دهید.

علاوه بر این، ردیابی پیشرفت خود، مانند ثبت سطوح وزنه برداری یا توجه به زمان های دویدن، می تواند به شما برای بهبود رکوردهای شخصی خود انگیزه داشته باشد.

خلاصه

برای حفظ انگیزه خود، سعی کنید تمرینات خود را ترکیب کنید، به یک باشگاه بدنسازی بپیوندید یا در یک ورزش گروهی شرکت کنید. و حتما پیشرفت خود را پیگیری کنید.

ختم کلام :

شروع یک برنامه ورزشی جدید می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، داشتن اهداف واقعی می تواند به شما در حفظ یک برنامه تناسب اندام در طولانی مدت کمک کند.

انواع مختلفی از فعالیت بدنی برای انتخاب وجود دارد. چند مورد را پیدا کنید که برای شما مفید است و مطمئن شوید که گهگاه آنها را تغییر دهید.

هدف این است که به آرامی شروع کنید، سطح تناسب اندام خود را بالا ببرید و هر از گاهی به بدن خود استراحت دهید تا از آسیب ها جلوگیری کنید.

پیگیری پیشرفت خود یا شرکت در یک کلاس گروهی مجازی نمونه هایی از اقدامات عملی است که می تواند به شما کمک کند انگیزه خود را حفظ کنید و به اهداف خود برسید.

همچنین مهم است که یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور منظم هیدراته کنید و همچنین با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود برای نظارت بر سلامت خود مشورت کنید.ایجاد نیم فاصله در ورد

پس برای چی منتظری؟

از همین امروز ورزش را شروع کنید!