ذهن انسان به گونه‌ای طراحی شده است که همیشه در حال یادگیری باشد - حتی در بخش‌های مهمی از زمان که ما در خواب هستیم - اما با همه سر و صدا، حواس‌پرتی‌ها و وقفه‌های زندگی مدرن، یافتن زمانی برای یادگیری واقعاً متمرکز دشوار است.تفریحی،ترفند و آموزش

چگونه می‌توانید ساعت‌های لازم برای یادگیری سواحیلی، تسلط بر گیتار دلتا بلوز، درک دیدگاه ارسطو در مورد اخلاق، قدردانی کامل از دیدگاه‌های آن گروه «دیگر» یا _________ (یکی از زمینه‌های یادگیری فعلی خود را پر کنید) اختصاص دهید؟

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای یافتن زمان بیشتر، بازیابی زمان از سایر بخش‌های زندگی‌تان است. و در شرایط کنونی، زمانی که بسیاری از ما – چه خوب و چه بد – اکنون برنامه‌های روزانه بسیار متفاوتی داریم، می‌تواند زمان خوبی برای امتحان برخی از رویکردهای جدید باشد.

در زیر ایده‌هایی برای بازیابی دقیقه‌ها و ساعت‌ها وجود دارد که می‌توانید سپس برای تلاش‌های متمرکز یادگیری خود به کار ببرید. می‌توانید به این موارد به‌عنوان راه‌حل‌های موقت نگاه کنید - چیزی که باید در یک دوره 30 روزه امتحان کنید. در طول این مدت، به آنچه برای شما مفید است و چه چیزی مفید نیست توجه کنید - و ایده های دیگری برای بازیابی زمان ارائه دهید.

1. عادت تلویزیونی خود را رام کنید

من دشمن تلویزیون نیستم - یا به عبارت دقیق تر این روزها، رسانه های جریانی. اما یک قسمت در نتفلیکس (یا پرایم، یا هولو، یا ...) به راحتی می تواند به قسمت دیگری منجر شود، و قبل از اینکه متوجه شوید، بیش از 150 ساعت در ماه مانند یک آمریکایی معمولی تماشا می کنید.

می‌خواهید بخش بزرگی از «مازاد شناختی» را باز کنید، همانطور که Clay Shirky آن را مدت‌ها قبل از تبدیل شدن به یک چیز می‌گوید؟ تلویزیون را رام کن!فردی مرکوری معروف

2- رژیم خبری بگیرید

چقدر زمان صرف خواندن یک روزنامه (آنلاین یا غیرحضوری)، چک کردن در CNN یا ESPN، یا تنظیم اخبار NPR در ماشین می کنید؟ من از زندگی در ناآگاهی نسبت به آنچه در جهان می گذرد دفاع نمی کنم، اما سعی کنید 30 روز اخبار را قطع کنید و ببینید واقعا چقدر دلتنگ شده اید. احتمالاً خیلی زیاد نیست، و در این بین زمان زیادی را آزاد می کنید. اگر به اخبار روزانه بازگشتید، سعی کنید زمان را به 20 دقیقه یا کمتر کاهش دهید.