چگونه مناطق ضربان قلب تمرینی خود را محاسبه کنید :

تمرین ضربان قلب برای همه مفید است، از ورزشکارانی که در ابتدا تلاش می کنند وزن کم کنند، تا افرادی که تلاش می کنند آمادگی قلبی عروقی خود را بهبود بخشند، تا ورزشکارانی که برای مسابقات بعدی آماده می شوند.بهترین کلاسهای زبان

کلید پیشرفت این است که ضربان قلب خود را به منطقه تمرینی صحیح برسانید تا تلاش شما با اهدافتان مطابقت داشته باشد.

در اینجا هفت مرحله آسان برای دنبال کردن وجود دارد که به شما کمک می کند منطقه تمرینی ایده آل ضربان قلب خود را محاسبه کنید.

1. حداکثر ضربان قلب خود را محاسبه کنید

ساده ترین راه برای انجام این کار یک محاسبه ساده با کاغذ و مداد است. سن خود را از 220 کم کنید. نتیجه حداکثر ضربان پیش بینی شده در دقیقه است.

توجه به این نکته مهم است که این روش سطح تناسب اندام یا ژن های ارثی شما را در نظر نمی گیرد، که می تواند حداکثر ضربان قلب واقعی شما را 10 تا 20 ضربه در دقیقه بالاتر یا کمتر از عدد پیش بینی شده سنی کند.

روش دوم برای محاسبه حداکثر ضربان قلب، انجام تست تحمل ورزش یا استرس است. این معمولاً توسط یک پزشک نظارت می‌شود و در یک بیمارستان یا محیط بالینی در مراحل سه دقیقه‌ای انجام می‌شود، که در طی آن سرعت و شیب همچنان افزایش می‌یابد تا ضربان قلب شما بالا برود تا به بالاترین سطح خود برسد.

2. ضربان قلب در حال استراحت خود را تعیین کنید

نبض خود را قبل از بلند شدن از رختخواب در صبح بگیرید. این کار را برای چند روز متوالی انجام دهید تا خوانش های ثابتی داشته باشید.

3. ذخیره ضربان قلب خود را محاسبه کنید

ضربان استراحت قلب خود را از حداکثر ضربان کم کنید.

به عنوان مثال، اگر شما 40 ساله هستید، آن عدد را از 220 کم کنید. حداکثر نرخ شما 180 است. سپس، نرخ استراحت خود را در این مثال 80 کم کنید. ذخیره ضربان قلب شما 100 ضربه در دقیقه است.ذهن و خلاقیت

این ذخیره ضربان قلب نشان دهنده ضربان قلب بالشتکی موجود برای ورزش است.