برای بازیابی فایل یا پوشه مهم گمشده:

Restore files را در کادر جستجو در نوار وظیفه تایپ کنید و سپس Restore your files with File History را انتخاب کنید.اخبار و اقتصاد

به دنبال فایل مورد نیاز خود بگردید، سپس از فلش ها برای مشاهده تمام نسخه های آن استفاده کنید.

هنگامی که نسخه مورد نظر خود را پیدا کردید، Restore را انتخاب کنید تا در محل اصلی ذخیره شود. برای ذخیره آن در مکانی دیگر، Restore را فشار داده و نگه دارید (یا کلیک راست کنید)، Restore to را انتخاب کنید و سپس یک مکان جدید را انتخاب کنید.

پشتیبان گیری ندارید؟

اگر هیچ نسخه پشتیبان ندارید و فایل شما در سطل زباله نیست، ممکن است بخواهید یکی از برنامه های بازیابی فایل های موجود را امتحان کنید، یک برنامه رایگان یا یک برنامه تجاری مانند Piriform Recuva* یا Stellar Data Recover* .

گزینه دیگر Disk Drill* است، یک ابزار بازیابی که در ابتدا برای مک* طراحی شده بود و اکنون برای ویندوز در دسترس است. برای از بین رفتن پارتیشن، فرمت مجدد هارد دیسک، راه اندازی ناموفق، حذف های تصادفی و موارد دیگر کمک می کند.

امکان دیگری که باید در نظر بگیرید: آیا فایل را برای کسی ایمیل کرده اید؟ آیا نسخه‌ای را در یک سرویس مبتنی بر ابر مانند DropBox*، iCloud* یا SkyDrive* ذخیره کرده‌اید؟ اگر چنین است، ممکن است بتوانید یک کپی از آنجا بگیرید. باز هم، حتی اگر آخرین تغییرات را از دست بدهید، بهتر از هیچ است.

هر قدر هم که به آن نزدیک شوید، پس از اینکه متوجه شدید به طور تصادفی یک عکس، سند، صفحه گسترده، گزارش یا فایل دیگر را حذف کرده اید، گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد. و این پشتیبان‌گیری‌ها را نیز انجام دهید، بنابراین دفعه بعد که باید یک فایل حذف شده را پیدا کنید، گزینه‌های بیشتری خواهید داشت.وبلاگ ساز

برای گزینه‌های رایانه جدید، به «سیستم‌ها و دستگاه‌های رایانه‌ای» مراجعه کنید. این بهترین مکان برای یافتن طیف وسیعی از سیستم های کامپیوتری مجهز به اینتل است. استفاده از این ابزار آسان است و می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام کامپیوتر جدید متناسب با نیازهای شماست.